3 hästar på schemat

0kommentarer

Ska rida alla våra hästar idag så det är bara att hugga i. Ska även mocka och göra maten åt Spotten och Loffe men det är inte så ansträngande iaf. Eva sa igår att hon tyckte att jag skulle rida på det vanliga bettet idag och hoppa lite smått så ska göra det, förstör hela min veckoplanering men det blir nog bra iaf... Notera att jag ska hoppa smått typ bara pytte hinder så han dör nog inte av det! Sen ska Lupin gå dressyr-träning för Maria, har en känsla av att det kmr bli lika jobbigt, om inte jobbigare än sist. Hoppas på att det går bra iaf! ^^ Sist och minst av dom ska jag motionera Loffe lite åt Ann-Sofie då dom inte är hemma. Tror att jag rider ut på honom för jag kmr nog vara ganska trött.

Det va min dag det! Ska även ta in hästarna om ngn undra... Bara att sätta sig och ladda batterierna då, behövs...

Spotten ha kliat rumpan igår, snyggt streck faktiskt... -.- <3


Stoooor häst, liten tjej...

Kommentera

Publiceras ej