Cp otursdag...

0kommentarer

Hela dagen har stått för otur, nästan iaf. Åkte till stallet så fort jag ätit frukost och då hade jag lite tur för kom precis när Ann-Sofie skulle rida så vi red ut tsm. Så Lupin fick alltså gå i skogen och han va superduktig! Trava, galoppera och hoppa till och med över ett träd. Lite söt han är som alltid ska gå först, även när han blev rädd sprang han före. Han har även fått smeknamnet "Bulldosern" då han bara röjer ner allt i sin väg för att komma fram. Men vi ska komma till oturen också att den regnskur som kom på dan kom när vi red, så genomblöt tjej jao... Hade tänkt rida Spotten på dan också men åkte hem och åt istället för jag va så blöt.

Åkte tillbaka till stallet på kvällen och mocka innan jag red ut på Spotten, och det blev bara pannkaka. Är fett deprimerad över att det sket sig för han stressa sönder, sprang som en galning och allt bara blev förstört för att det börja åska!! Hatar åska och det åska helt sjukt, hata hata hata hata!!! Sjukt sur för jag kunde inte avsluta ridpasset med en lugn Spotten... Men han blev iaf lite lugnare när han fick "springa" hem. -.-

Lite fail bild... <3

Kommentera

Publiceras ej