...

0kommentarer

Sitter faktiskt och stör mig lite på hoppträningen för att det inte funka. Jag ska inte störa mig på det för egentligen var det inte så illa men jag vill prestera bra hela tiden och att allt ska funka. Är finliret kvar men som betyder så himla mkt... Ska hoppa lite nu i helgen och blir nog en bom lr två framme när jag rider på marken också. Bommar är super bra för att bara sitta och träna känslan, gillar det verkligen att bara sitta och träna träna träna på just känslan. Tänker som sagt hoppa själv också och har ngn tid att köra kanske jag kan åka till Örsta och hoppa. Vore kul för gillar den banan, och hindrena står ju kvar från träningen så då kan jag göra samma sak. Men vi får se annars blir det hemma!

Ska bli kul att tävla i Köping och även fast det inte gick toppen bra idag ser jag fram emot det. Har ju en träning kvar tills dess och på tävling blir han alltid annorlunda emot träning. Så vi får helt enkelt se hur det går! :)

Från i vintras <3

Kommentera

Publiceras ej