Första skoldagen, check!

0kommentarer

Hade som sagt första skoldagen på Alléskolan idag och det gick väll bra. Huuuur mkt information som helst och hur ska jag hitta rätt sal?! Tur att vi är fler i klassen iaf. Var några som red i klassen och det va en som jag prata lite med så jag är inte helt utmobbad hästjej. ^^ Känns rätt bra men det är ett tufft scehma, blir nog bra iaf!

Sluta tidigt idag så hade lyxen och kom hem 13,20, gööött! Drog till stallet efter det och var där några timmar innan jag hamna här. Skola imorgon igen och dra igång med lektionerna, cp bara att vi inte får våra skåp förens på onsdag?! Måste alltså släpa runt på alla grejor, inte okey...

Btw så har startlistorn kommit ut till på söndag, var inga toppen nr direkt. Men vet inte om jag kmr hoppa ngn av klasserna jag är anmäld till så spela roll lix...

Skulle göra vad som helst för att få åka tbx till denna kväll, har aldrig mått bättre än då <3

Kommentera

Publiceras ej