HEMMA!!

0kommentarer

Regna som fasen inatt i Halmstad så hela campingen stod i vatten, chill att åka hem då kan jag ju säga! Hemresan gick bra iaf förutom att vi fick stå i bilkö på motorvägen. Hörde på radion att det stått stilla i 2 timmar så skönt att vi inte kom lite tidigare för då hade vi fått stå där, vi rörde oss iaf lite frammåt hela tiden. Som vanligt stanna vi på A6 i Jönköping för att käka. Super gott va det och efter det strosa vi bara runt lite men jag shoppa faktiskt lite... Blev en ny klocka, som jag gått och funderat på det. Blev iaf en med blingbling runt uret och genomskinligt plastarmband, är grymt nöjd!

Har kommit hem och packat upp alla grejor, känns rätt bra. Imorgon ska jag rida hästarna igen!! Taggad som tusan och funderar på att träna för Eva både tisdag och torsdag, om det blir ngt på torsdag... Måste snacka lite med dom där hemma om det. Har inte träffat Ann-Sofie, pappa och Wilma på 2 veckor. Känns fett skumt och ska bli skönt att träffa dom igen och återgå till vardagen. Den vardag som bara är i 2 veckor tills när skolan börjar... -.-


Hade inte så mkt att göra i bilen så... Är förvånad över kvalitén på bilderna för dom är tagna med min mobil!

Kommentera

Publiceras ej