Here I am

0kommentarer

Bloggen suger jut nu men all tid har lagt på skolan och sedan försökt hinna rida båda hästarna. Är grymt trött på kvällarna (och mornarna) nu när man måste till skolan. Var iaf och tränade på Spotten i Örsta i torsdags och det gick väll sådär? Ska och tävla imorgon i Norrköping och har inte bestäm än mig för vilka klasser jag ska hoppa...

Har försökt hinna rida Lupin också så igår fick han gå i paddoken. Han va rätt fin på marken men är några grejor som jag inte riktigt får ngt grepp om så får hoppas att jag kan få hjälp med det på träningen på måndag. Vet inte om det är typiskt unghäst men han kör med rumpan åt olika håll när han känner för det. Hoppas att Maria har ngt bra knep för att bli av med det! Hade några bommar framme går på backen bara och när jag skulle galoppera la jag upp dom till ett litet hinder med bom framför. Var tveksam om han skulle fatta men han va super duktig så tog ett språng på 65 cm, personligt rekord för lurven ;)

Just nu är jag barnvakt så jag fick verkligen inte sova så länge som jag önskat... Men ska dra till stallet sen och rida båda hästarna, mocka allt och fixa inför tävlingen. Antingen blir Spotten knoppad lr stubbad... Gråter redan över att jag ska klippa av den men den blir nog så mkt bättre av det! Nu måste jag nog sätta mig och försöka göra fysikläxan, kul liv!

Bild från skolan som ngn tog. ^^

Kommentera

Publiceras ej