Morgondagen :D

1kommentarer

Blir en fullspäckad dag imorgon med, känns om om jag har haft ngt att göra hela tiden dom senaste dagarna för nu är jag barnvakt. Tillbaka till ämnet att imorgon blir det hästarna på morgonen, ska rida båda i paddoken. Sen kl 1 går bussen till Örebro med bästa Sara! Ska käka, shoppa och kolla på Bridemaids. Känner på mig att det kmr bli en gyyym dag!

Btw så tänker jag rida Spotten på nova-bettet imorgon. Funkar inte att hoppa på det men sist jag använde det fick jag en lite bättre känsla på det tredelade så kan ju vara värt att testa. Ska kanske fråga Linda också om jag kan få rida på ett av hennes myler-bett, om det inte är på tok för långt... Känns som om jag har många alternativ nu. :S

Vill tillbaka till denna kväll, grymmaste kvällen ever på bääästa hästen <3<3

1 kommentarer

Alice

14 Aug 2011 19:49

känner igen den här stora bettfrågan ^^ syrran har ju också svårt med bett, hur hon ska göra och så x) och det kan inte vara lätt, bett är ju en hel vetenskap >.<

Kommentera

Publiceras ej