Oh my good oh my good...

0kommentarer

Dagen har varit bra men med blandade känslor. Men den börja grymt bra iaf! Red nämligen ut med Ulrika på Heike och Annso som körde med pappa och Wilma i rockarden också. Visste inte hur Lupin skulle reagera på vagnen så jag red med pessoa, men hade ofc dubbla tygar!! Men han va suuuper snäll och gjorde inte en fluga förnär så behövde bara rida med den tygeln som satt i stora ringen. Vill lära mig att rida med två tyglar så det va ju bra träning idag när vi bara red ut. Skritta mest men trava och Lupin galoppera också, så dutti! :') <3

Hoppa sedan på Spotten och det gick sådär... Efter träningen blev han jätte hängig i handen så jobba bort det mesta när jag red på backen. Så där gick han bra, men inte så fantastisk bra som han gjort. Börja sedan hoppa och det gick också i början men fick sedan några stopp. Men lyckades lösa det så avslutade med två bra språng på både räcket som låg på 100 cm och oxern på 90 cm, hoppa alltså inga höjder. Hade en bättre känsla idag än på träningen men den är inte direkt bra... Tkr inte att det funkar så bra med detta bett nu så ska försöka hitta ngt bättre. Har pratat med en kompis som rider på pessoa magic men dom är så djävulsk dyra. Kom på nu att jag har blivit erbjuden att prova ett Pee Wee bett så ska kanske göra det då? Hm säger jag bara!.. -.-


Känns konstigt... Allt känns konstigt...

Kommentera

Publiceras ej