Rix FM festival

0kommentarer

Är fint väder här idag med så har legat på stranden på dagen. Tyvärr blåser det alldeles för mkt så tills slut blev jag så sur över all sand som blåste runt så jag gick upp istället. Var kallt i havet också men doppa mig en gång iaf, ska sluta klaga över att det blåser för det är rätt skönt också. Solbrännan bättra på sig idag också, tumme UPP!

Ikväll blir det Rix fm festival i hamnen. Hoppas på bra musik och inte allt för mkt galet folk! Fick sms av en klasskompis från högstadiet att hon också va i Halmstad idag så vi får väll se om vi träffas ngt. Vore riktigt kul att få träffa ngn iaf från min gamla klass då jag missa klassträfen som va i lördags... Det blir nog fler gånger och många av dom ska gå Allé precis som jag.

Nu har jag inte så mkt mer att säga så säger bye bye från Halmstad! :)


Känns grymt långt borta <3

Kommentera

Publiceras ej