Ska försöka hålla igång bloggen

0kommentarer

Som rubriken lyder ska jag försöka hålla igång bloggen... Men skolan börjar imorgon och just nu är det annat som jag måste lösa och lägga min energi på. Kommer hålla lite av hästlivet utanför denna blogg av personliga skäl. Dom som jag känner att jag vill berätta för gör ja det men inte såhär öppet!

Lupin hoppa iaf klubbhoppning idag. Super duktig va han men tyckte det va väldigt konstigt med så mkt hästar, folk och hinder. Var första gången han hoppa en hel bana, har bara hoppat två hinder efter varandra. Så han va så duktig! Blev några rivningar och några stopp då det grön/vita hindret va suuuuper läskigt, men vattenmattan hoppa han utan att blinka. Sweet! Plus till hästen som SKÖTTE sig toppen utan att få några större utbrott.

Spotlight fick gå på uteritt med Loffe och rockarden. Tyckte det va lite läskigt i början och hetsa en del men gick bra iaf. Vissa stunder slappna han av riktigt bra och kunde jobba fint i skritten också. Så är nöjd med min lilla hest <3

Lupin gjorde en bra insats idag så han får stå för bilden. :)

Kommentera

Publiceras ej