Slutet närmar sig...

0kommentarer

...på denna resa. Eftersom det ska regna som f*n här imorgon har vi plockat ner förtältet och allt. Så imorgon är det bara att rulla iväg i princip. Ser inte fram emot den långa bilresan hem men det är smällar man får ta. Men vi brukare stanna i Jönköping så resan blir ju lite uppdelad iaf. :) Känner att jag bara skriver en massa skit som ingen vill läsa just nu. Men det kmr att bli bättre när jag kmr hem och kan skriva om våra hästisar, saknar Spottis jätte mkt...<3<3

För att få detta inlägg lite hästigt kan jag ju skriva vad jag köpt i hästväg denna resa!

  • Fårskinnspadd till sadeln
  • Lippo stigläder
  • Pälsglans
  • Liniment
  • Hästgodis
  • Pullarnospadd i fårskinn
  • Stövelsträckare

Hm, tror det var allt! Har sett mkt jag velat köpa men har lagt pengarna på dessa saker som jag va tvungen att köpa. Måste köpa vita ridbyxor också då mina blev förstörda i spöregnet på våran tävling... Men har presentkort på 300;- på Sharpman så köper ett par där istället! :D


Har velat ha dessa väldigt länge men får se vilka jag köper... Ska iaf inte ha helskodda.

Kommentera

Publiceras ej