Träning today

0kommentarer

Hann inte blogga igår men dom fjuttiga läsare jag har överlevde nog...  Red iaf båda hästarna och på kvällen hängde jag med Ann-Sofie när hon körde Loffe i regnet, var riktigt mysigt även fast det regna. Loffe har dock nerverna utanpå så man kan inte somna direkt för rätt var det är ser han spöken, fast lite gulligt är det. ^^

Idag vilar Lupin för han ska träna imorgon och ikväll blir det Eva-träning på Spotten. Hoppas hoppas hoppas verkligen att det går bra idag, vill verkligen det... Ska chansa och rida på Myler-bettet men funkar det inte byter jag, kanske dum men va fan känns det inte bra på det andra så?! Har bara varit hemma och chillat idag så är jätte degig och känner inte för ngt egentligen, har lite ont i huvudet också så... Men vi taggar träning iaf!!

Blandat inlägg blir det, men kollade startlistorna tills på lördag och det såg bra ut. Startar som nr 28 av 32 i 100 cm och som nr 15 i 110 cm. Tyvärr måste jag veterinär besikta också, känns så jävla onödigt då jag bara tävlar lokalt men det är väll bara att springa den där lilla rundan med honom. Startar ju sent i första klassen så behöver nog inte vara där allt för tidigt iaf.

Over and out!!


Förra året i Köping då det gick skiiit.... xP

Kommentera

Publiceras ej