Tumme ner...

0kommentarer

...för att man inte hinner blogga nu för tiden! Igår var det skola och drog till stallet direkt även fast jag inte behövde det. Men gillar inte att stressa! Skritta iaf ut på bääästa Spotten som va så söt. Han blev jätte glad när jag hämta honom i hagen! :') <3333 Träna iaf på Lupin sen på kvällen och han va riktigt duktig. Jag va sjukt trött så orka inte riktigt rida ordentligt när han också va trött. Men oj va fin han va i traven!! Maria sa att han jobba så mkt med bakbenen så han orka knappt gå, duktig hest :) Kämpe är han verkligen! Var så trött så somnade med linserna inatt... Inte skönt om ngn ville veta.

Idag vare skola som va okey men rätt seeg. Hästarna vilar idag så jag är hos mamma och vilar jag med. Har nämligen gått och blivit sjuk... Min hals tar död på mig men hoppas att det blir bättre för skulle gärna vilja träna på torsdag på Örsta! Måste bara kolla om någon kunde skjussa mig, hoppas det för är pepp!

Kommentera

Publiceras ej