Vända på dygnet?

0kommentarer

Gick ju upp tidigt idag så ska nog sätta klockan så att jag inte sover länge imorgon igen... Måste ju börja vända tbx dygnet för skolan börjar om 1½ vecka! Helt sjukt var tog lovet vägen?! När jag började inse att skolan snart skulle börja blev jag bara deprimerad... Men har blivit lite mera nyfiken nu på hur det ska bli då jag sa börja gymnasiet nu. Känns lite weird måste jag erkänna men det blir nog bra. För er som undrar ska jag läsa Natur på Alleskolan, den måste alla känna till. Matte 5 dagar i veckan, tjoho!! Lr? Förhoppningsvis fortsätter jag att ha lika lätt för den som tidigare och då blir det nog inga mega problem iaf. Hoppas att mitt schema blir bra också så att jag hinner rida och träna båda hästarna. Spotten är ju ofc viktigast men det är väldigt kul att få rida in och träna Lupin för man blir så stolt över framstegen.

Eftersom jag ska upp relativt tidigt imorgon, lr ska försöka ta mig upp tidigt borde jag nog dejta kudden snart. Hörs imorgon och hoppas att jag kan komma med lite fräscha bilder från hoppträningen då, vore trevligt :) Natti Natti folket!

Oj där va det en dålig handställning... Men finis <3

Kommentera

Publiceras ej