½

3kommentarer

Skolan idag var helt okey. Flöt på bra och jag tkr jag fick ganska mkt gjort på alla lektioner. Sista timmen vare idrott och då åkte vi skridskor. Ramlade faktist inte... ;)

Drog till stallet nästan direkt efter skolan för vi skulle klippa Spotten. Gick riktigt bra och vi kunde tom klippa med stor maskin vissa delar. Får köra hela honom med en typ hundtrimmer för han gillar inte att bli klippt. Men det funkar så det är det värt. Vi hann bara klippa halva honom idag så ska köra imorgon också. Är lite stolt för fick klippa lite idag, så det är jag som gjort kanten på huvudet. Inte för att den blev SÅ bra men iaf. När vi gav upp klippandet fick han komma in och äta lite innan jag red.

Hade inga stora förhoppningar då han brukar bli väldigt pigg när han precis blivit klippt men han gick verkligen AS bra!!! Så jävla fin va han! Jag kunde bara sitta där och säga vad han skulle göra. Var lixom lätt som en fjäder hela han! Ville aldrig sluta rida, toppen pass!!! Upptäckte att mina spön var borta då jag glömt dom på sargen efter träningen i tisdags. Så när jag skrittade av tittade jag över sargen och mkt riktigt så hade dom trillat ner bakom... Får väll lägga mig på sargen imorgon och försöka få upp dom. Vet inte riktigt hur... Men det löser sig nog. ;)

Helg = Godis = MUMS!!!

3 kommentarer

Emelie Jansson

28 Jan 2011 23:10

sv: haha, ja de e klart ;)

sara

29 Jan 2011 09:54

sara

29 Jan 2011 09:55

sv; hihi tack <3



Du vi borde träffas nån dag? (a'

Om du vill asså xD

Kommentera

Publiceras ej