Avklarad

1kommentarer

Nu är första skoldagen avklarad! Mådde inte bra när jag vaknade imorse men gick iväg iaf eftersom det är träning ikväll. Hade matte första timmen vilket inte var tacksamt men kom faktiskt igång efter ett litet tag och hann med några tal. Efter det hade vi tyska(bläää) och so(bläää). Hade hemkunskap sista timmen och det va faktiskt riktigt roligt! Fick reda på att vi ska få en ny lärare i det, damp! Byter ju hela tiden, gillart inte! Hoppas att det blir ngn bra iaf! Annars strejkar vi.

Ska fråga om Ann-Sofie kan filma på träningen idag så kan jag kanske klippa ihop en liten film på onsd lr tors. Är mest för att jag vill se hur min sits har blivit i nya sadeln när jag hoppar, älskarn!

Hörs!


 

1 kommentarer

Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

11 Jan 2011 22:20

vad är det för sadel du har köpt? ;D

Kommentera

Publiceras ej