Bättre

0kommentarer

Idag mår jag bättre, har inte ont i huvudet iaf. Vilket är sjukt skönt!

Red i ridhuset idag. Det ramlar snö från taket så jag fick gå in via paddoken och pappa fick inte upp dörren så mycket. Det är ingen som har skottat där på hela vintern så det blev lite smalt att gå in och Spotten tyckte det va jätte läskigt. Det blev ju inte bättre av att det rasade snö precis när jag red förbi så Spotten va jätte spänd typ hela passet. Han gick iaf riktigt bra och avslappnat ett tag när det inte rasat på en stund så jag är nöjd iaf. Hoppas att all snö ramlat ner till träningen imorgon! Jag ska inte klaga för jag har ju ett ridhus att rida i iaf.

Har precis duschat och ätit så nu tänkte jag försöka hitta en hel brun tävlingshuva till Spotten på internet. Ngn som har ngt tips om var jag kan införskaffa det? :)

 

Kommentera

Publiceras ej