Blöööt

0kommentarer

Gick upp kvart över 8 idag för att sticka till stallet, var faktiskt inte så jobbigt att komma upp som jag trodde att det skulle vara. Började med att mocka och fixa allt som vanligt och gick sen ut för att hämta söten. Idag stod han för ovanlighetens skull inte vid grinden och häcka så jag tänkte att va fan nu måste jag väll hämta honom. Men han kom när jag ropa så jag blev faktiskt lite happy! :') <3 Han var verkligen jätte orolig i gången och det blev ju inte bättre av att jag red ut. Det var ju inte direkt något fint väder men jag och Spotlight tog oss runt iaf, men det va ett litet äventyr för typ ALLT var läskigt. Han gick och fnös och tacktade typ hela vägen, men han höll sig på backen iaf. Jag har kommit fram till att jag måste byta galoppsträcka för Spotten vet allt för väl vart den är så han taggade verkligen upp sig idag! 

Nu sitter jag hemma hos mamma och har duschat och gjort mig iordning för 14.30 kommer släkten hit. Gör kanske ett inlägg om vad jag fått sen. :)

Blöt häst...


Har kommit fram till att det blir nog tränset med ringar, fast i svart ofc. Ska köpa svarta ludd också så jag slipper ha blåa! xP

Kommentera

Publiceras ej