Ganska seg dag...

0kommentarer

Spotlight har vilodag torsdagar så har inte varit i stallet idag. Förutom att jag lunchade då.
Var iaf en sjukt seg skoldag, började med So:n och kollade på film så man somnade typ, fortsatte med No, engelska och matte. Ogilla torsdagar alltså!

Eftersom jag inte skulle rida har jag inte gjort så mycket annat än att suttit vid datorn idag, tog hem en bok som vi ska läsa på engelskan men har inte orkat läsa något för jag är sjuktligt trött och hostar så in i bängen! Hoppas att jag slipper hosta när jag ska sova iaf.

Imorgon ska vi åka skridskor på idrotten... Vet inte om jag ser fram emot det direkt. Ser iaf fram emot att rida på kvällen, ska nog träna på det som vi gjorde på träningen och ha lite bommar på backen. Känns seriöst!


Fyller imorgon! :D

Kommentera

Publiceras ej