Hästarna

0kommentarer

Har typ bara hunnit vara i stallet idag tills nu. Som vanligt mockade jag innan jag började med något annat. Tog fram lite hinder för tänkte skutta lite med Spotten. Hade bara ett räcke, en oxer och ett kryss.

Började med att göra samma sak som igår typ och jobbade lite med tempoväxlingar. Han arbetade på bra och höll sig jätte lugn och fin. Jobbade ganska mkt med att hålla en bra galopp hela tiden, även om jag gjorde en liten volt så att han inte tappar kvalitén då lix. Precis när jag hade börjat hoppa lite på krysset kom Sandra och Kattis och skulle rida men det gick rätt bra att hoppa iaf. Fick ta lite kortare vägar men han hängde med och drog inte allt för mycket. Han rev en gång på oxern men jag ville inte riktigt sätta så mkt tryck när det va flera där inne. Fick iaf några språng som jag är riktigt nöjd med!

Red sen på Ani och hon kändes jätte fin. Hade våra små duster idag men hittade lite knappar så jag tkr hon arbetade på riktigt bra. Gjorde lite skänkelvikning, öppna och sluta för jag tkr hon gör de så lätt och bra. :)

Tyvärr känns det verkligen i ryggen att jag ridit två hästar men det är värt det!
Kommer kanske en till text ikväll...



<S3

Kommentera

Publiceras ej