Humör...

2kommentarer

Var verkligen super trött när jag skulle gå upp imorse och jag har verkligen inte ett bra morgonhumör så var skit irriterad när jag kom till skolan. Tur att man har så schyssta kompisar så man blir happy igen! Pratade lite med min kontaktlärare om en grej också så hoppas verkligen att det blir så! (Hemlighetsfull!) Annars flöt skoldagen på rätt bra, var lite jobbigt att hålla koncentrationen uppe på No:n när Lasse hade genomgång om Genetiken bara... Fick reda på att vi ska ha första nationella vecka 6 i svenska också, vet inte om jag ser fram emot det direkt.

Åkte med pappa till stallet och mockade innan jag började pyssla om pollen. Provade Lindas pullarträns med det var för stort för Spotten så fick rida med Emmas träns idag med. Red iaf barbacka i ridhuset, gick ganska bra. Han var förvånansvärt pigg men började tugga på bettet och arbeta på rätt sätt mot slutet. Stod och flummade med Emma och Linda efter att vi ridigt så blev kvar i typ 45 min och lyckades helt fördärva min hals! Not good... Men kul hade vi! 

Åkte med mamma till lilla H så nu sitter jag här och har kollat lite i nya Höökskatalogen, men dom gör ju bara kopior på större märken så blir mest irriterad av det! 

2 kommentarer

elin westin

12 Jan 2011 21:56

sv; haha ja det stämmer bra det ;)

prislappen är inte alls lika kul..

Linda

13 Jan 2011 09:06

Vadå flum? Vi var ju dunderseriösa!

Kommentera

Publiceras ej