Lata, typ...

0kommentarer

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit i stallet. Var där ganska länge så tycker det va okey iaf.

Emma och Linda var i stallet när jag kom så blev ståendes och snacka lite skit som vanligt, Linda hjälpte mig iaf att luncha hästarna. Thanks! (a) Red i ridhuset idag för att kolla så allt funka inför imorgon då jag sticker till Örsta på läger. Allt funkade helt okey iaf, han var lite stark och pigg men efter en liten stund så tycker jag att han lossade fint, speciellt i galoppen gick han riktigt bra ett tag! Efter att jag ridigt packade jag alla grejor inför imorgon så jag bara behöver packa höt på förmiddagen innan vi drar. Ska inte åka förens typ halv 11 lr ngt så behöver inte gå upp så tidigt iaf.

Ska sova på Örsta fred-lörd så ingen update imorgon! Sjukt kul!!

Ciao!

 

Kommentera

Publiceras ej