Nööörd

2kommentarer

Känner mig lite halvnördig för har inte gjort så mkt mer än tittat på tv och suttit vid datorn... Kollade först på Världscupen från Zürich. Var tråkigt med nerslaget för Roffe. Stör mig lite på att dom visar i så konstiga vinklar! Tre kombination som skördade mest fel visades framifrån så man såg ju inte alls vad som hände! Riktigt bad...

Har försökt få mina nya högtalare att funka men lyckades inte. Får be våran egen datahacker fixa det. Har kollat på solsidan och Time out nu på kvällen. Grymt bra program! :D

Blev jätte sugen på att hoppa när jag kollade på världscupen så längtar tills träning på tisdag och tävling i helgen! Jippi!

2 kommentarer

s

31 Jan 2011 19:09

verkligen skulle va super!!:D:D<3

kan jag få ditt nr? :)

Anonym

12 Feb 2011 00:42

har man tråkigt kan man ju läsa din blogg så har man iallefall nått att göra...

Kommentera

Publiceras ej