Obs!

0kommentarer

Har haft en helt okey skoldag, fick ett besked som gjorde mig SÅ glad! :D Fick lapp inför White Hill också och blir nog Bodaborg då, tror jag iaf.

Skyndade mig till stallet för att ta in hästarna och vilket koas det blev. Alla hästarna var jätte stressade och en rymde, själv var jag också men det löste sig iaf så att alla kom in! Mockade och allt och stod och pratade en massa skit med Emma, jag som inte tänkte prata men idag var jag riktigt pratglad av mig tydligen. xD Red i ridhuset idag och kolla läget inför träningen imorgon. Det kändes bra! Han lyssnade helt okey på skänkeln, han var lite tung i handen men det löser sig nog. Jag frågade om Emma tyckte att det såg bra ut och hon sa att Spotten såg ut som en köttbulle! Alltså att han var väldigt rund, inte om magen då... Så det får man väll vara nöjd med. ^^ Han vad väldigt lugn och fin också, sparkade några gånger för han är lite lat.

Imorgon blire träning på kvällen, TAGGA! :D


Har ny sadel efter att denna bild tagits!

Kommentera

Publiceras ej