Powerwalk

1kommentarer

Hade funderingar på att åka till KuRK och titta på deras P&J idag men pallade inte det. Känns som om jag lika gärna kan kolla på dom ekipage jag ville se på en riktig tävling och få sova ut idag för jag sov inget bra alls igår natt. Så skippade det men sov bara till typ 9 iaf. Jaja, lite längre blev det ju iaf. Om jag ska lösa anläggningsavgift på RKK måste jag ju jobba så då kan jag göra det på deras ponnytävling och då får jag ju se Felicia iaf. ;)

Åkte med pappa till stallet så jag slapp cykla. Inte för att det är så långt men iaf... Mockade och snackade lite skit innan jag tog in Spotten. Hade tänkt att jag skulle rida ut idag men han blir så stirrig och tänkte inte rida så långt så gick typ 4-5 km med honom istället. Är sjukt jobbigt för han håller värsta tempot när han skrittar, lr han stannar typ stup i kvarten för att titta på ngt... Men mellan stoppen går han fort, känns fel att säga att han "går fort" men han har stora steg. Spotten skötte sig jätte bra iaf. Var lite busig när jag skulle trava första gången men annars höll han sig lugn annars. ^^

Ikväll blire Solsidan!


<3<3<3

1 kommentarer

sara

23 Jan 2011 19:28

sv; ja de e lite synd "/

Kommentera

Publiceras ej