Sry!!

2kommentarer

Sorry för att det inte blivit någon uppdatering men har typ blivit sjuk så mådde verkligen piss efter att jag kom hem ifrån lägret igår. Kör väll en liten sammafattning iaf av lägret. ^^

På fredagen red jag ett markarbetspass och det gick jätte bra! Han var hur cool och lugn som helst och lyssnade super bra så jag var verkligen nöjd. Vi tränade på det som vi har gjort ett tag att rida med mkt skänkel men vi satte inte direkt ngt tryck så han skötte sig perfa!
På kvällen åkte vi hem till Emelie och käkade pizza och kolla Let´s Dance. Tkr om att kolla på det men tkr dom första programmen är lite sega då det är så många par! Men vi hade roligt iaf. ;) När vi kom tbx till Örsta natta vi hästarna och typ prata halva natten. Sover inge bra på madrass och när jag är borta så kunde typ inte sova alls... 
På lördagen red vi först ett markarbetspass och vi aktiverade bakdelen ganska mkt så Spotten blev lite studsig men höll sig i skinnet riktigt bra. I början var han lite seg och lyssnade inte på skänkel men på slutet kändes det riktigt bra. Vi red första passet så blev en lång lunchpaus för oss så jag dog verkligen. Var så sjukt trött så orkade knappt rida, Eva fick säga åt oss två gånger innan vi masade oss ut för att sadla hästarna. Vi hade inte så mkt hinder framme men jag tkr att vi gjorde roliga övningar som var nyttiga. Spotten blev ganska så överpigg så han studsade runt där inne men när jag rider rätt så funkade det. Sista sprången kändes super så jag är verkligen nöjd med lägrets ridpass! Hade skit kul så blir kanske fler Örstaläger!

Idag mådde jag bättre när jag vaknade så åkte med till stallet och gick en promenad med Spotten. Han skötte sig bra, blev bara as rädd för en stackars tant som vi mötte så jag fick typ dra förbi honom för stigen var jätte smal och snöig... Mådde jätte dåligt igen när jag kom hem så har bara legat och kollat på Ice Age 3 tills nu.

BLOGGTIPS!!!! Ni måste bara kolla!
http://feliciaharrysson.blogg.se/
http://meemeeliee.blogg.se/
Ni är så schyssta girls!!!


Promenix med prinsen! <3


Här
F & E har ni en av dom första gångerna jag rider Spotlight. 27/8-08.

2 kommentarer

felicia

10 Jan 2011 18:33

Vilket jobb du gjort med han, du är grym!!<3

emelie stenstrröm

10 Jan 2011 21:15

hahah snacka om mini xd

Kommentera

Publiceras ej