Tills nu!

1kommentarer

Min födelsedag idag! :D

Var en ganska nice skoldag, gillar fredagar. Åkte skridskor sista timmen och det var faktiskt ganska så roligt, roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Annars så hände det inte så mkt i skolan, fick present från mina kompisar! <3

Efter skolan typ kolla jag på tv och åt lite innan jag åkte till stallet. Mockade och tog in hästarna, allt gick som smort. Kände mig riktigt motiverad och plockade fram bommar för att verkligen sitta och trimma i ridhuset en fredag kväll, men så blev det inte. Ingenting funkade ikväll när jag red. Gick verkligen inte bra alls, och så fort jag började med bommar började han skutta runt och sparka. Stackars Ronja var i ridhuset med sin unghäst så det var bara att gilla läget och låta det vara. Får se om jag tar fram bommar imorgon igen och försöker få det att funka då istället. Jag får se hur det känns imorgon helt enkelt...

Har satt ihop filmen nu från träningen, är ingen mästare på det direkt men hoppas att det duger. :) Är Ann-Sofie som filmat alltihop.

http://www.youtube.com/watch?v=44YiZgtr0xU

1 kommentarer

Kaimaiken

13 Oct 2011 07:58

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

Kommentera

Publiceras ej