Woho!

2kommentarer

Har suttit i typ en timme nu och knåpat ihop denna blogg. Tur att det finns så mycket tips för koder är inte min starka sida. Vad tycker ni, blev det bra?

Vaknade kvart över tolv idag av att Ove kom hem. Blev jätte förvånad när jag kollade på klockan och insåg att den var så mycket! Brukar aldrig sova så länge utan att vakna till några gånger, men inatt sov jag som en stock! Kommer nog fortsätta som jag påbörjat denna dag och bara lata då jag är hos min mamma i Hjortkvarn och Spotten står i Pålsboda hos min pappa. 

Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och hoppas att det blir intressant!


 

2 kommentarer

Emelie Jansson

05 Jan 2011 16:11

du har ju lätt snyggaste bilden på headern iaf! ;) den på sidorna alltså (a)

Emma

05 Jan 2011 17:20

Fiiint!

Kommentera

Publiceras ej