Yay!

0kommentarer

Blev inget inlägg igår efter träningen men drar den lite snabbt nu.

Började med att kräva lite mer av dom och att dom verkligen tog skänkeln. Jag fick koncentrera mig på att mjukna på handen också så att han länger halsen och blir så låg som möjligt i formen. Funkade helt okey. Han har inte kännts som vanligt i typ en vecka och gjorde inte det på träningen heller så fick ett litet sammanbrott mitt i när vi hade börjat hoppa lite men fortsatte iaf. Han hoppade bättre och bättre så över lag är jag nöjd med träningen iaf. Tyckte att det var väldigt bra övningar iaf!

Skoldagen idag var helt okey. På idrotten lekte vi lekar och vi förlorade hela tiden så jag blev på lite dåligt humör för jag är en sån vinnarskalle! xD Efter det hade vi no och kollade på en så seeeg film som vi skulle svara på frågor till, man somnade fan seriöst. Inte intressant för 5 öre lix! Kunde if svara på alla utom en.

Drog till stallet efter skolan och mockade innan jag tog in Spotlight. Han var jätte taggad redan i stallgången och när jag red gick han SÅ himla bra!!! Helt underbart, det va lixom gamla Spotten igen och det kändes verkligen toppen! Gjorde samma sak som på träningen igår och det funkade verkligen. Jobbade lite med också att kunna länga steget på honom men fortfarande ha honom samlade. Funkade rätt bra men ska verkligen träna på det nu så att det funkar. Många pussar på älsklings hästen idag! <3


Sry! Världens tråkigaste bild! :S

Kommentera

Publiceras ej