Yepp

0kommentarer

Hade so första timmen i skolan. Sjukt segt att bara sitta och lyssna, var verkligen varning för att somna. Efter det var det no och vi skulle plugga till provet nästa vecka så jag satt och läste lite. Blev kanske inte så mkt läst, men hjälpte Sara och Linda med några frågor också så skyller på det. Gick och lunchade hästarna och idag vare ganska kallt men jag överlevde. Avslutade dagen med engelska och matteprov. Fick alla rätt på G-provet så jag är happy. Har VG/MVG-prov nästa vecka tror jag så hoppas jag sätter det med.

Blev hämtad av Ove i Pålsboda för att åka till Kumla. Klippte mig. Toppade typ bara så syns inte så mkt men det var välbehövlig. Får försöka hinna klippa mig lite oftare... När vi hade klippt oss åkte vi till Marieberg och jag var inne på Media Markt för först gången! xP Ove köpte högtalare till min dator och det var också det ända jag fick med hem. Hittade inget annat roligt. Det var svin mkt folk när vi skulle äta så vi åkte till Max men där tog det ännu längre tid och min hamburgare var kall i mitten så stor fet DISS på Max!

Nu sitter jag här iaf och har fett ont i huvudet. Ska nog sova snart...

Taggad inför Björkvik!!!


Första tävlingen... Maj -09

Kommentera

Publiceras ej