Baad

0kommentarer

Ber så mkt om ursäkt för den dåliga updaten men har varit funktionär hela dagen tre dagar på raden och på kvällen har jag ju ridigt. Det har iaf varit 3 bra dagar med mkt trevligt folk runt omkring en. Såg några riktigt fina ponnysar också!

Lördagens ridning: Red ut i skogen på min bästa Spottis. Han va galet pigg och jag bara stört älskar hästen! <3 Puss på bästa Spotlight<3
Lupin fick gå lite chill i paddoken men han va fin iaf. Kändes riktigt mjuk och bra och det bådar gott inför träningen imorgon.

Idag: *Lupin vila för han gör det dagen innna träning*

Spottis red jag i paddoken och han va så bääst idag med! <3 När jag red på backen ville jag ha honom alert och att han skulle jobba för skänkeln på en gång. Super duper fin va han och i galoppen gjorde han super galoppombyten på spåret. Duuktig sötnos! <3 Hade tagit fram tre hinder, ett räcke på mitten och ett relaterat på ena långsidan med räcke-oxer. Det relaterade var på 18 m så red på antingen 5 lr 6 galoppsprång. Han va super pigg och hoppa riktigt bra!! När jag höjde sista gången kände jag verkligen att det satte sig i mitt huvud att det va högre så då fick jag några stopp. Men då tänkte jag verkligen efter hur jag skulle rida och fick honom sedan att hoppa klockrent. Super nöjd över min egen ridning och att jag lyckades "lösa det själv". Har en så skön känsla i magen! :') <3<3<3

Livet ÄGER!


<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej