Chiiiiiiill

0kommentarer

Är hemma hos mamma och har bara chillat hela kvällen! Hur skönt som helst... Är ju bäst att ladda batterierna för en lång dag imorgon, lr långa dagar hela helgen förresten. Är taggad för att tävla och jag ska verkligen rida och ha kul och inte försöka rida mot Spotten, bästa <3
Då det inte hänt så mkt idag så kan jag ju skriva vad jag ska göra för "kul" imorgon.

  • Mocka+fixa mat åt hästar
  • Rida Spottis <3
  • Bada honom
  • Knoppa honom, får se hur det går....
  • Putsa alla grejor
  • Packa alla grejor
  • Plocka fram allt som han ska ha på sig och med sig
Sen måste jag kolla över mina grejor också. Det värsta är att jag har bara ett par vita ridbyxor som jag ska rida i hela helgen... Antingen får jag försöka hålla mig ren lr rida i skitiga. För jag hinner nog inte tvätta dom under natten för jag hatar att rida i blöta byxor. Får helt enkelt satsa på att hålla mig så ren som möjligt... Suger dessvärre att jag inte har ngn hästskötare heller så det får gå som det vill!

Kommentera

Publiceras ej