Fjord-SM

1kommentarer

Åkte hemifrån typ 7 imorse till Örebro för att vra funktionär på fjord-sm. Va precision idag så har mätt in konerna mellan varje ekipage. Grejen är bara den att det var mellan 5 och 11 starter i varje klass, 4 klasser och mellan varje klass var det bangång på 1 timme... Så jag har mest haft rast idag. Chill! Var lite försäljare där och så men shoppa inget. Ska antagligen dit på söndag och titta på hoppningen och kanske på allround dressyren, lr skulle kanske åka imorgon också? Vet inte riktigt...

Kom hem strax innan 6 och då drog jag till stallet och red bara på Spottis hjärtat <3

Ridpasset Spotten:
Red med "Evas knep" idag och fokuserade på att han skulle vara rund och ha ryggen uppe. Ville även sätta lite mera tryck. Var verklign skit fin och fick ett ritkigt bra steg i traven. Jobbade över en bom på backen och va så fiin! <3 Redan när jag började galoppera hade han riktigt bra påskjut och jobba bra. Han blev bara piggare och piggare när jag galoppera och när jag började jobba med bommarna blev han helt tokig. När jag skulle göra galoppombyten drog han bara ner huvudet och studsa runt som en tok! Och skrittade jag satte han bra av i galopp för han ville springa! :') SÅ söt och idag visade han ÄKTA livsglädje! <3 BÄSTASTE!!! <33333

Tyvärr började det ÖS REGNA på slutet när jag red så både jag och hästen blev genom blöta....

Bilder från dagen, dagna med mobilen och sedan "zoomat" dom så inte så bra kvalitée.

Romeo´s Cabri 238, skit fin rödblack som jag fick upp ögonen för på fjord-sm förra året! :)


Cheen Femtio 207, detta är Lupins pappa!! Riktigt snygg är han!


Cheen Femtio 207


Cheen Femtio 207, dom är ruskigt lika framifrån... ;)


Cheen Femtio 207


Bästaste älsklingen får avsluta inlägget! <3<3<3<3

1 kommentarer

Anna

12 Jul 2011 21:29

Cheen och Cabri är ju så sjukt snygga! Nästan lika snygga som Mirexo ! ;D



Var fuktionär där jag också btw :)

Kommentera

Publiceras ej