Go dah!!

0kommentarer

Har haft värsta nice dagen idag och bara chillat innan jag drog till stallet. Började som vanligt med att mocka och allt, jah ni vet..!

Ridpasset Spotten:
Red i paddoken på honom och wow lix... Var helt inställd på att han skulle vara skit jobbig men han va verkligen super fin från början. Han var lite stel men inte så konsigt eftersom han tävlat och sen bara chillat. Jobbade mkt på volt med perfektion, och fan va perfekt det blev! Han lyssnade på minsta lilla vink jag gav och jag fick jobba sönder för att inte ge fel siganler men gosch va fin han va. Gjorde super bra avbrott och igångsättningar och bara jobba super! :') Galoppen va också helt underbar, kunde samla honom och göra galoppombyten utan att han öka och drog iväg. Hade seriöst gåshus i slutet när jag red, min fina! <3

Ridpasset Lupin:
Tränade för Maria och det gick sådär... Det va flera hästar i paddoken, bland annat hans hagkompis så han va sjuuuukt ofokuserad! Maria såg att han var överallt och ingenstans så vi fick lura honom lite till arbete. Är väldigt jobbigt och frusterande att försöka jobba en häst som är helt ur fokus... Han släppte lix till och blev fin men lika fort försvann det och han sprang och prata med sin kompis igen. Galopperade även idag och ah, gick väll hyfsat men jag dog. Är så jobbigt, så det är tur att det ger synbar framgång! Aja, trött häst och är väll hyfsat nöjd.

Vill inte lämna dig... <3

Kommentera

Publiceras ej