Lazy day

0kommentarer

Sov till 11 idag igen. Så grymt skönt säger jag bara! Tyvärr kunde jag inte följa med till Karslund och kolla på sm eftersom jag sov så länge... Skulle velat sett dressyren idag men hinner inte rida båda hästarna efter så jag skulle behövt ridit innan. Jaja, Ann-Sofie åkte dit och hon lovade att filma så får kolla på filmerna sen! Eftersom jag inte följde med till sm har jag varit i stallet på dan och mockat åt båda hästarna. Var där i typ 3 timmar tror jag för jag prata bort en massa tid med Linda och så mös jag med Spottisen i hagen. <3

Ska snart dra till stallet igen och rida hästarna. Ska rida Lupin med Ann-Sofie så tar Spotten först. Tänkte rida ut på honom så ska nog testa gummi pessoa-bettet som jag lånat av Emma. Får se om det funkar och om jag får stop på honom lite snabbare. Risken finns att han kmr bli sur över att jag har mer kontroll men vi får helt enkelt se vad han säger.

<Spotlight3


Idag i hagen <3

Kommentera

Publiceras ej