Lite mera om helgen

1kommentarer

Har verkligen varit en galet lång helg men Spotten har sovit på Örsta så har sluppit köra på honom. Han är så gullig för han blev kompisar med sina grannar på en gång så han har haft det super mysigt. Men dom kanske tyckte han va lite "pain in the as" ibland för han måste ju bara retas genom att slicka på dom...

Resultatmässigt tkr jag faktiskt att det varit en riktigt bra helg även fast att det bara va känsla jag satsa på. Var ruskigt skojigt att rida omhoppning igen och jag har verkligen höjt mitt självförtroende denna helg och en hel del har fallit på plats. Var lite tråkigt förstås att jag blev utesluten idag men jag klarade linjerna och kombinationen så jag är riktigt nöjd iaf! Har verkligen haft svårt för kombinationer specilellt med oxer in och det har jag lycktas reda ut två gånger denna helg så känns riktigt bra. Vet ju precis vad som är felet också och han hoppa så gryyymt bra idag så jag är happy happy iaf!

Vissa kanske tkr att det är lite töntigt att jag "berömmer" mig själv och är så nöjd men fatta hur mkt jag kämpat detta år?! Känns verkligen att han är fin i ryggen igen och jag längtar tills tävlingarna drar igång igen efter semestern! :D

Ligger lite bilder på min facebook som Ronja fotat och så har en till tjej fotat så dyker nog upp några här tids nog. Tog även super fina bilder på bästa hästen i fredags när jag trimmade honom lite på kvällen.

Älskar Spotlight obeskrivligt <3<3<3


Behöver jag ens fylla på med ord?.. <3<3<3<3<3<3

1 kommentarer

elinwestin

25 Jul 2011 00:41

Sv; åh tack vad gulligt av dig!! Vart lite klantigt ridet från min sida efter kombinationen men jaja :))

Kommentera

Publiceras ej