Lite snabb update

0kommentarer

Har inte hunnit/ORKAT uppdatera på kvällarna då jag kommit hem så sent och varit igång hela dagen!! Drar lite snabbt resultat bara så berättar jag mer imogon när jag har fått sova ikapp igen...

Fredag: 100 cm, 4 fel. Fick ett stop för att jag släppte kontakten, annars super!

Lördag: 100 cm, 0+8 fel. ÄNTLIGEN omhoppning, har saknat det! Blev lite väl ivrig på dom två sista räckena så dom föll men toppen bra annars. :)
110 cm, 8 fel. Fick ett stop för att jag inte red och fick 4 tidsfel men annars gick det skit bra och jag verkligen nöjd där med!

Söndag: 110 cm, ute. Fick ett stop på ettan och sexan för att jag släppte kontakten, det är verklige mitt problem... Men han hoppade verkligen underbart bra idag med ryggen och allt så är faktiskt nöjd iaf! Berättar mer imorgon för det började även ösregna så förutsättningarna var inte dom bästa....

SUPER nöjd med helgen och vi är fan tbx nu!! :D <3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej