Obsi...

0kommentarer

Bloggen suger verkligen just nu eftersom jag inte har så mkt tid att lägga ner på den. Tror att ingen annan känner för att sitta vid datorn hela dagen heller så... Är iaf hos mamma idag och det är ju inte direkt sola väder så jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Skulle kanske slänga ihop en ny header? Men har inte så mkt nya bra bilder till det tyvärr.

Just nu sitter jag iaf och försöker få ihop träningarna på måndag. Lr rättare sagt är det Ann-Sofie som försöker få ihop det och jag samlar bara info... Vill träna för Maria på Lupin och för Eva på Spotten samma tid, hehe... Det löser sig nog :)

Världens tråkigaste inlägg men men... Ska nog gå ut och plocka jodgubbar nu och kanske smsa bästa Filla och se hur det är med henne! Var länge sen nu så det gör jag! :)

Tchüss!!


Love is in the air! <3

Kommentera

Publiceras ej