Slänger in en ett litet inlägg så här strax innan midnatt!

0kommentarer

Dagen har gått i ett men inte varit särskilt ansträngande iaf. Drog till stallet på dagen och mocka till Spotten, fodra Lupin och red ut på Spotten. Han skötte sig fint men blir så jävla stark! Körde liten konditon så red galoppsträckan typ en gång extra, lr jag vände efter halva och galoppera hemmåt igen. Jag tänkte det när jag vände att jag kommer aldrig få stop på honom och jag hade ingen martingal heller... Det gick inte så bra att få stop på honom och när jag försökte slängde han upp huvudet och petade in sin örontipp i mitt öga!! Vad är chansen för att en sån grej ska hända lix?! Till slut lugnade han sig men jag funderar på att sätta på ett skarpare bett just när jag rider ut... Men är inte säker på att jag vill det heller. Ska nog faktiskt ta att diskutera saken med andra i min närhet och se vad dom säger om det!

På eftermiddagen åkte vi till Svennevad och hjälpte till på spelet. Kvällen spenderades också där då det va fest för dom som är med. Var rätt kul :) Nu blir det nog snart sängen för min del, ciao caio!

Kommentera

Publiceras ej