Sool!

0kommentarer

Asså klockan är bara 12 och jag har hunnit massor idag! Gick upp kvart över 6 och drog till stallet. Släppte ut hästarna och fixade maten så den är klar. Åkte sedan hem och sov till 9, fast låg kvar lite till kan ju inte gå upp hur tidigt som helt. Satte sedan på lite tvätt, städade bort alla kläder från mitt golv och dammsög, käka frukost och låg sedan ppå balkongen i typ 40 min. Smörjde inte in mig och solen tar verkligen så ska jag sola mera måste jag ha på ngt eftersom jag brände mig så förbannat sist jag sola... -.-

Så vad finns kvar att göra idag då?... Eftersom det är så varmt rider jag ikväll och det är bara Spotten som ska gå. Betyder att jag har typ 6 timmar över till ingenting, känns weird! Ingen är hemma här heller så får väll bli att kolla om ngn kompis vill hitta på ngt. xP

Kommentera

Publiceras ej