Sry sry!

0kommentarer

Alla som jag träffat idag måste jag nog be om ursäkt till för jag har varit på ruskigt dåligt humör hela dagen. Inte bra! Utöver att jag varit skit sur hela tiden har dagen varit bra. :)

Var i stallet och mocka, fixa maten och motionera hästarna. Spotten fick en promenad på 4-5 km och han var verkligen seg. Gick jätte sakta hela tiden och följde mig bara som en hund. När vi nästan var hemma kom han igång lite och retades genom att bita tag i byxorna i rumpan... Men han är alltid så försiktig så att han inte tar i skinnet. <3

Ridpasset Lupin:
Red en liten stund på honom i paddoken och han va riktigt fin. Testade att jobba mkt med halvhalter och det tog han riktigt bra. Blev mkt mera känslig och så trillade poletten ner lite för oss båda hur jag ska jobba honom på volt. Fick en riktigt bra känsla i traven idag! Jobbade mkt innan jag galoppera så han va lite trött men tkr att han skötte sig bra. Fick till några riktigt bra fattningar så det går frammåt!

Kvällen spenderades på Svennevads spelet, satt vid serveringen och fick sköta kassan idag. Bra att använda matte-hjärnan lite även på sommarlovet!
Btw, så kom aldrig min mobil till det ställe vi skulle köpa den på! :@ Istället skulle dom köpa den på Media Markt men där hade den inte kommit när dom var där utan kom på kvällen!! Har iaf lagt handpenning på en så nu ligger den på Marieberg och väntar på mig... Hoppas att vi hämtar den i typ helgen lr ngt.

Bjuder på en bild på mig själv sen i lördags...

Kommentera

Publiceras ej