Tisdag!!

0kommentarer

På dagen var jag på Marieberg med mamma. Var grymt sugen på att köpa en klocka men gjorde aldrig det, får köpa det i Halmstad istället. Fick iaf en t-shirt, hårspray och mjukisbyxor. Så kom hem med lite mera än vad jag åkte med! Direkt när jag kom hem åkte jag till stallet och mocka åt båda hästarna.

Ridpasset Lupin:
Red honom lite i paddoken och han va riktigt fin. Jobbade inte slut på honom i traven utan ville hinna jobba honom i galoppen också och han va super fin. Han måste sätta mer och mer muskler hela tiden för idag orkade han galoppera rätt bra på volt, och det har han inte gjort förut! Han va även super pigg i galoppen och brallade så han tyckte det va kul idag. Mkt nöjd med passet och ett stort plus var att han gjorde ett rent galoppombyte på kommando, bra jobbat Lupin! ;)

Träningen Spotten:
Har redan tänkt så förbannat mkt på denna träning och orkar inte förklara alla omständigheter så skriver bara såhär kort... Jag var på skit dåligt humör och var faktiskt grymt skraj för åskan och då Spotten är så känslig känner han ju av när jag inte är som jag ska... Träningen gick -----  men sista övningen vi gjorde var att hoppa dogleg och det gick riktigt bra så det känns faktiskt rätt bra inför tävlingen i helgen.

Kommentera

Publiceras ej