Totalt alone...

0kommentarer

Pappa, Ann-Sofie och Wilma drog iväg på lite semester idag så jag är hemma själv tills på fredag. Ska ta hand om våra katter och hästarna, betyder alltså att jag måste ta ut hästarna imorgon och på fredag... Jaja, på lördag drar jag ju till Halmstad och CHILLAR sönder i 8 dagar, gött!! Ska bli skönt att åka iväg men känns inte alls bra heller då det går så grymt bra med Spottis just nu! <3 Vill bara träna träna träna hela tiden...

Tillbringade kvällen iaf i stallet och hjälpte till med hindrena på träningen, skulle verkligen velat va med men ah kunde inte. Dom fick göra braiga saker så ska nog köra lite samma sak med Spotten nu denna vecka innan jag åker. Sa till Eva att jag inte kmr träna denna vecka lr nästa och då svara hon att jag får väll träna ngn extra gång sen. ^^ Blev fett taggad så kanske skulle träna två gånger veckan efter att jag kmr hem. Haha, får se helt enkelt.

Suddig men tkr ändå att den känns mysig på ngt sätt... <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej