Trasigt internet!

1kommentarer

Vårat internet hos pappa har inte funkat och jag har inte lyckats komma ut på ngt annat med mobilen heller därför har bloggen legat nere några dagar. Har haft mkt att göra dessa dagar så hade nog inte hunnit blogga iaf. Drar lite kort dag för dag.

Lördag:
Red ju ut på Spottis med gummi-pessoa bettet och det funka riktigt bra! Ska nog försöka köpa mig ett eget för han blir så j*vla stark nu när han är bra i ryggen! Lupin gick också ut och han skötte sig bra, var dö rädd för att gå över en "bro" men det löste sig det med. Även fast att jag fick hoppa av vilket jag ALDRIG gör annars!!

Söndag:
Var funktionär på fjord-sm och jag har inget att säga om det jag såg... Kan säga grattis till dom placerade, bra gjort!! På kvällen när vi kom hem red jag Spotten i paddoken och trimmade inför träning, super finis va han! <3<3

Måndag:
Tränade med Lupin kl 9(!) för Maria och han skötte sig riktigt bra! Fick beröm för att han va finare än sist och det syndes att jag tränat och han utvecklats. Kul när man får beröm och det syns skillnad! Fick även galoppera på volt idag och det va första gången han gjorde det. Han bara ridigt ngt varv innan så jag är nöjd med den prestationen han gjorde. Inte lätt när man inte har styrkan och så! Men nöjd med hästen och träningen <3
Skulle träna på kvällen med Spotten i Örsta så timmarna mellan träningar tillbringades i duschen och sovandes i soffan, galet chill jag vet!
Träningen med Spotten gick riktigt bra iaf!! Han va helt galen stundtals och det är inte lätt kan jag säga men han hoppa fint och det kändes bra! Måste bara komma på hur jag ska göra, måste rida med ben men ska samtidigt hålla honom lugn och på backen. Älskar dig Spottis och gör allt för dig, vad som än krävs! <3



<3

1 kommentarer

Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

12 Jul 2011 19:39

Lupin var skitläcker i traven! Såg inte så mycket i galoppen men traven var kanon :D

Kommentera

Publiceras ej