Alone

0kommentarer

Varit ensam ikväll också men jag överlever det med. Har kollat på ridsport och RGB vann denna omgång av Global Champions Tour. Han är verkligen helt grym och hästen ska vi inte ens prata om. Tyvärr lyckades jag springa in i dörrposten när jag sprang och hämtade min mobil under sändningen... Axeln uppskattade inte det så har rätt ont. Hoppas att det är bättre imorgon då 2 hästar ska ridas igen. Lupin ska ut för första gången med ryttare och Spotten får kanske lite bommar på backen i paddoken.

Har ju sommarjobb denna sommar så är grymt sugen på att köpa stövlar lr en ny hjälm för pengarna... Är bara så svårt att veta vilken hjälm man passar i och billiga är dom ju inte heller. Får se vad jag införskaffar lr om jag kanske borde spara pengarna? :P

Kommentera

Publiceras ej