Älska älska ÄLSKA hästen <3

0kommentarer

Var på Örsta och red med Spotten idag och han va så fin! Gick super när jag red fram och tyckte det va skit kul så brallade när jag öka med honom i galoppen. Fatta inte vad han gjorde först för det va så länge sen han bralla på det sättet. ^^ Började att hoppa lite smått och det gick super så hoppade en oxer på 110 cm och kombination på 110-105 på slutet. Super fin va han och hoppade verkligen med ryggen idag. Fick några stopp för att jag tveka men när jag inte gör det så hoppa han så snällt. Super hästen!! <3 Älska Spotlight <3

Red på nova-bettet idag och tkr att det funka jätte bra så ska testa att träna på det på tisdag så får vi se vad Eva säger. Men har en mkt bättre känsla med det och han drog inte direkt idag heller även fast det va stor bana.

När vi kom hem red jag ut en sväng på Lina. Var inte meningen att jag skulle rida henne idag men hon som skulle hann inte så då gjorde jag det. Hon var lite spänd och hoppade till några gåner men skötte sig bra tkr jag! :)

Glad ryttare xP














Kommentera

Publiceras ej