Avslutningsmiddag

1kommentarer

Skolan va chill idag. Första timmen prata vi bara och kolla på en gammal film från skolan. Var rätt kul att se hur lärarne såg ut för 22 år sen... Sen hade vi no men vi fixade skyltarna till vagnen så var aldrig där. Tog en snabb lunch och gjorde klart skyltarna och hade engelska. Fick fika + lekte och det dög ju. Sista timmen fick vi spela yatzy och sluta tidigare för hade vikarie.

Drog till stallet och red Lupin i den kladdiga paddoken vilket han inte uppskattade. Tyckte det va jätte jobbigt att klaffsa runt men han skötte sig bra iaf. Inte lätt att va unghäst lix ju. :) Gjorde mig i ordning med allt vad det innebär innan det va dags för avslutningsmiddag med alla nior. Tkr att det va trevligt och höll nästan på att fälla några tårar redan ikväll. Usch va blödig jag är!

Blir kanske ingen bloggning imorgon men det beror på när jag kommer hem från stallet. Ska fixa allt inför tävling på lördag i Kumla. Har en bra känsla så ska bara tänka och rida som jag ska på tävlingen! På lördag har jag också fullt upp då min mamma gifter sig på eftermiddagen men bloggar kanske på natten när festen är slut. Får se när vi hörs nästa gång alltså. ;)

1 kommentarer

Sportriders

09 Jun 2011 23:13

Va med i våran tävling!

Krävs inga kommentarer, kram

Kommentera

Publiceras ej