Bra start!

1kommentarer

Dagen har börjat riktigt bra för jag är på så bra humör! Har bara varit hemma och chillat för ska och rida 2 hästar ikväll innan kvällsfodringen som vi har. Spotten och Lupin är det som ska motioneras och det blir nog paddok för båda. Om inte underlaget är allt för kasst! Blir kanske uterittsdebut för Lupin imorgon, spännande. ^^ Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska jobba med på Spotten idag. Beronde på hur han känns så blir det kanske mkt lösgörande för jag tkr att han fastnat lite i vänstersidan dom senaste dagarna. Aja, vi får se helt enkelt...

Btw, så orkade jag inte sätta i linserna imorse så har haft utan ett tag men tog sedan på mig glasögonen. Var sjuuuukt länge sen jag använde dom och tänkte rida i dom som en kul grej. Men var jätte ansträngande för ögonen och huvudet så fck ta av mig dom igen... Blir nog linser på iaf för jag kan inte rida utan ngt. :P

1 kommentarer

my

25 Jun 2011 14:49

hihi ni med ! :)

Kommentera

Publiceras ej