Duktigt

1kommentarer

Klev upp halv 8 idag och åkte till stallet för ska vara barnvak åt Wilma tills imorgon. Pappa och Ann-Sofie firar bröllopsdag så då ska jag va lite snäll och ha henne. Måste erkänna att det känns sådär att vara klar med allt halv 11 en ledig dag... Har inte en susning om vad vi ska hitta på sen. Men det löser sig nog!

Ridpasset Spotten:
Red ut på honom idag barbacka med nova-bett. I början var han jätte fin och lugn. Satt och travade honom i form och han bara chilla. Men när vi kom upp till ett stall var det ganska mkt hästar i rörelse och det tyckte han va dö läskigt så spände sig verkligen med huvudet uppe bland molnen. Han lugnade sig ändå hyfsat när vi passerat så kunde trava på honom igen, han va lite pigg bara. Tänkte att jag skulle galoppera en liten kort sträcka bara och det skulle jag kanske inte gjort... Först chilla han men när han märkte att jag inte hade så mkt att sätta emot drog han bara! Kul häst som bar studsa fram när jag tog i honom. Jag satt kvar iaf och fick efter mkt om och men stopp på honom. Gullig häst som älskar att galoppera, fort.

Är träning på Örsta idag och jag kan inte va med... OGILLA!

1 kommentarer

Sofia Camming - RACEHORSES

03 Jun 2011 20:39

Fin häst och fina bilder :)

Kommentera

Publiceras ej