KuRK

0kommentarer

Var och tävlade igår innan bröllopet och det började inget bra för det strulade med banskisserna så 5 minuter innan det skulle börja kom dom på att dom inte hade satt upp banskissen till Lamicell. Var alltså bara att springa ut och gå om det dom ändrat på. Blev tvär förbannad för jag tkr att det ör en så onödig grej att missa! Eftersom dom missat detta la dom till flera bangångar och allt tog bara skit lång tid! Blev rätt stressad eftrsom jag var tvungen att åka. Som en parantes kan jag säga att jag startade 40 min efter att jag räknat ut att jag absolut senast skulle starta...

Han kändes jätte fin och pigg på framridning och tyckte det va lite lekstuga. Även på framhoppningen gick det super bra och han bara tog allt jag styrde mot utan att blinka. Kändes verkligen super duper bra! Gick in på banan och först höll han på att slänga av mig när jag galoppera runt lite för jag skulle göra ett galoppombyte men han taggade så mkt så han hoppade rätt upp i luften som om det stod ett hinder framför honom. Haha, lite söt hest! Till första hindret tänkte jag bara på att hålla in högerbogen så hade ingen galopp alls så han stanna. FETT ONÖDIGT MALIN JOHANSSON!! Hoppade andra gången och hoppade verkligen tok bra 1,2,3,4. Jag kände hur han höjde ryggen och hade bara en wow känsla. Femman var en kombination med oxer in och räcke ut. Såg inget avstånd alls första gången så bara backade in och då stanna han. Eftersom jag red avd b hade jag ett försök kvar och andra gången gjorde jag samma sak och bara förstörde allt...

Tänker inte tävla på ett tag nu... Ska träna sönder och jag måste fan lära mig att rida. SKIT!


Världens bästa från Örsta <3

Kommentera

Publiceras ej